سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد چشمگیر شاخص مسکن روستایی در فنوج

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: شاخص استانی مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۴۶ درصد است و این عدد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان فنوج به ۷۵ درصد رسیده است.

مصطفی بیک مداح  اظهار داشت: ۲۰۰ واحد مسکن روستایی هفته دولت در شهرستان فنوج به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: سهمیه این شهرستان از محل اعتبارات مسکن روستایی سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۳۳ واحد مسکن روستایی است که از این تعداد ۴۳۵ واحد آن انعقاد قرارداد شده و ۳۹۸ واحد نیز معرفی به بانک صورت گرفته است.

بیک مداح با بیان اینکه فونداسیون و دیوارچینی این واحد‌ها در حال انجام است، افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های آغاز به کار شده ۴۰ درصد است که در یک طبقه و با زیربنای ۵۴ مترمربع در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: تسهیلات این واحد‌ها ۳۵۰ میلیون تومان است که به صورت ضمانت زنجیره‌ای و با کارمزد پنج درصد به متقاضی ارائه می‌چ‌شود و طی تفاهم‌نامه کمیته امداد با بنیاد مسکن ۶ واحد کمیته امدادی از بلاعوض ۱۵۰ میلیون تومانی نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۱۰۰ نیروی بومی در این پروژه مشغول به کار هستند. تلاش شده تا از مصاح بومی، نیروی انسانی بومی و متناسب با سلیقه متقاضیان کار پیگیری شود.

وی گفت: شاخص استانی مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۴۶ درصد است و این عدد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان فنوج به ۷۵ درصد رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.