سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار، حلقه‌ای مفقود در زمینه اشتغال

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: بازار جزو حلقه‌های مفقود اشتغال بوده و بازارچه تولید و عرضه احسان از جمله اقدامات موفق در این حوزه است.

بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین بهره برداری از بازارچه تولید و عرضه احسان شهر بیرجند گفت: امسال ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بودجه برای اشتغال مددجویان کمیته امداد پیش بینی شده است و پنج همت هم از استانداران درخواست می‌شود.

او افزود: اگر بانک‌های عامل همراهی کنند زمینه جذب ۱۰۰ درصدی این تسهیلات وجود دارد.

بختیاری بیان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد بازدید از مراکز اشتغال است، زیرا توانمند شدن و ایجاد درآمد پایدار از فرمان‌های صریح مقام معظم رهبری به این نهاد محسوب می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به راه اندازی بازارچه تولید و عرضه احسان ویژه مددجویان کمیته امداد در بیرجند اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر بیرجند در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی ۲۰ غرفه با ۵۰ درصد تخفیف، ۱۵۳ غرفه با ۳۰ درصد تخفیف و تعدادی غرفه رایگان در اختیار مددجویان قرار داده اند.


بیشتر بخوانید


او با تأکید بر اینکه بازار از حلقه‌های مفقود در زمینه اشتغال است بیان کرد: این اقدام شهرداری بیرجند کمک خوبی به مددجویان در فروش محصولات است و امیدواریم الگویی برای دیگر شهر‌ها و استان‌های کشور باشد.

بختیاری تصریح کرد: هنرمندان ارزشمندی در کمیته امداد داریم که در حرفه‌های مختلف زبده هستند و راهبران شغلی هم در بازاریابی و تهیه مواد اولیه به مددجویان کمک می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: کمیته امداد به دنبال اشتغال منتهی به درآمد پایدار است که لازمه آن مهارت بوده پس باید زمینه فروش محصولات هم فراهم شود.

او با اشاره به خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی این نهاد حمایتی در پارسال گفت: امسال هم توانمندسازی و خودکفایی ۱۱۰ هزار مددجو هدفگذاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.