سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدیان:

بانک‌ها همکاری مورد انتظار را با واحد‌های تولیدی ندارند

معاون سازمان بازرسی کشور گفت: بانک‌ها همکاری مورد انتظار را با واحدهای تولیدی ندارند.

احمد اسدیان، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور امروز در بازدید از شرکت ریسندگی خاور رشت گفت: این واحد تولیدی با ۵۰ سال قدمت هنوز با ماشین آلات همان موقع فعالیت می‌کند.

او افزود: محصولات این شرکت با چنین امکاناتی از لحاظ کمی و کیفی، توان رقابت با محصولات شرکت‌های با ماشین آلات جدید را ندارد و با توجه به لزوم حمایت از واحد‌های تولیدی باید با دادن تسهیلات از آن حمایت شود.

معاون سازمان بازرسی کشور با اشاره به اینکه این واحد تولیدی از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: مالک متعهد به افزایش تولید بوده و به بازسازی و بروزرسانی ماشین آلات خط تولید با سرمایه گذاری نیاز دارد.

اسدیان همچنین گفت: این واحد تولیدی با توجه به مشکل نقدینگی، تسهیلات درخواست کرده است که در این بازدید و گفتگو بررسی مشکلات و اقدام برای رفع موانع و فرصت دادن به مالک را از مسئولان ذیربط را در راستای تحقق شعار سال خواستار شدم. 

او ناترازی برق در تابستان و گاز در زمستان را از دیگر مشکلات عمومی واحد‌های تولید کننده در کشور دانست و افزود: کمبود نقدینگی برای خرید مواد اولیه و تجهیزات ماشین آلات از مشکلات واحد‌های تولیدی است که بانک‌ها به دلیل سیاست‌های ابلاغ شده به آنها، همکاری مورد انتظار واحد‌های تولیدی را ندارند.

معاون سازمان بازرسی کشور اظهار امیدواری کرد: این مشکلات اساسی با تلاش دولت جدید حل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.