سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنایت رژیم صهیونیستی بی‌جواب نمی‌ماند

مجمع نمایندگان استان مرکزی: بی‌تردید این جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، با پاسخ سخت و انتقام جبهه مقاومت و علی الخصوص ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

مجمع نمایندگان استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه را محکوم کرد.

این بیانیه بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهید اسماعیل هنیه، یکی از رهبران بزرگ مقاومت بود که با شجاعت کامل در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ایستاد و در تهران، به درجه رفیع شهادت نائل شد که شهادت این مجاهد نستوه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

این شهادت، سند دیگری بر جنایات و زبونی رژیم سفاک صهیونیستی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین‌المللی کشور‌ها در ترور رهبران محبوب و شجاع ملت‌ها است.

مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه، شهادت فرمانده بزرگ و شجاع، برادر عزیزمان، دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به مردم مجاهد، مظلوم و سربلند فلسطین، برادران شریف ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس و همه گروه‌های مقاومت، ملت‌های عربی و همه مسلمانان جهان، تسلیت عرض میکنند.

بی‌تردید این جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، با پاسخ سخت و انتقام جبهه مقاومت و علی الخصوص ایران اسلامی مواجه خواهد شد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.