سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پی شهادت اسماعیل هنیه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار قزوین در پیام مشترکی جنایت رژیم صهیونیستی در شهادت برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و استاندار قزوین در پیام مشترکی جنایت رژیم صهیونیستی در شهادت برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
آل عمران (۱۶۹)

بار دیگر جنایتکاران ددمنش صهیونیست ذات کثیف خود را نشان دادند و این بار در حریم ایران اسلامی، برادر بزرگوار، مجاهد فی سبیل‌الله جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در یک عملیات تروریستی به شهادت رساندند.

به یقین این جنایت ددمنشانه آن هم در خاک ایران اسلامی مستوجب عذابی الیم برای آمران و عاملان این اقدام سبوعانه خواهد بود و ملت عزیز ایران در کنار سایر کشور‌های مقاومت، خونخواهی این مرد بزرگ در مسیر والای آرمان قدس را حق مسلم خود در حفظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌داند.

اینجانبان ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه، شهادت این مجاهد عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، مسلمانان و مستضعفان عالم، ملت عزیز ایران اسلامی و به ویژه ملت مظلوم فلسطین و غزه تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز و والامقام علو درجات را خواهانیم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

محمدمهدی اعلایی
استاندار قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.