سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در خبرگان رهبری شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

مولوی نذیراحمد سلامی نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

 در پیام تسلیت مولوی نذیر احمد سلامی  آمده است: شهادت دکتر اسماعیل هنیه فرزند برومند فلسطین که با کوشش و مجاهدت خویش روح شهادت و حماسه و جهاد را در میان امت اسلامی زنده کرده بود، موجی از تالم و تاثر را نه تنها در فلسطین و جهان اسلام بلکه همه آزادیخواهان بوجود آورد و دشمنان باید بدانند هرگز شهادت ایشان خللی در عزم و اراده ملت مسلمان فلسطین در مبارزه با رژیم غاصب صیهونیستی تا آزاد سازی کامل سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف ایجاد نخواهد کرد و شهادت ایشان در تهران از سوی دیگر سبب وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی در این اراده شکست ناپذیر خواهد شد.

این پیام می‌افزاید: به حق فرزند رشید اسلام به خیل شهدای اسلام از صدر تا کنون و بویژه شهدای اخیر و فرزندان و نوادگان و خانواده شریفش ملحق و به آروزی دیرین خویش شهادت در راه خداوند متعال نائل آمد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی، به همرزمانش در جنبش مقاوت اسلامی فلسطین (حماس) مردم شریف و مبارز فلسطین و امت اسلامی بویژه بازماندگانش تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان علو درجات برایشان مسالت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.