سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمخانی:

انتقام خون هنیه، رژیم صهیونیستی را به پایان نزدیک‌تر خواهد کرد

مشاور سیاسی مقام معظم رهبری شهادت دکتر اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

دریابان علی شمخانی مشاور سیاسی مقام معظم رهبری شهادت دکتر اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

متن پیام شمخانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت دوست و برادر انقلابی ام، مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، شهید گرانقدر راه رهایی قدس شریف، اسماعیل هنیه رضوان الله تعالی علیه ضایعه‌ای سنگین برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت و نماد دیگری از عمق کینه و عدوات خون آشامان صهیونیست علیه ملت قهرمان فلسطین است.

خون آشامان‌صهیونیست با ارتکاب این جنایت سبعانه و زیر پا گذاشتن همه قوانین بین‌المللی علاوه بر نسل کشی و کودک کشی، با میهمان کشی برگ دیگری بر پرونده سیاه و نگینشان اضافه کردند.

شهادت رهبر برجسته‌ی فلسطین شهید اسماعیل هنیه گرچه او را به آرزوی خود که شهادت در راه خدا بود رساند، ولی همه آزادگان و مجاهدان راه حق و عدالت را داغدار  و عزادار کرد.

برای روح بلند و مطهر این اسطوره مقاومت و عزیز جبهه مقاومت علوّ درجات و برای بازماندگان معزّز شهید هنیه و همه همرزمان و همراهان او  و مردم آزاده و شجاع فلسطین از درگاه خداوند سبحان، صبر جمیل و اجر جزیل و تداوم راه نورانی او را مسألت دارم.

بی تردید خون شهید هنیه انگیزه و اراده جبهه مقاومت برای مبارزه بی امان با اشغالگری را مضاعف خواهد کرد و با انتقام این جنایت از صهیونیست‌های جنایتکار سقوط و اضمحلال این رژیم جعلی شتاب خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.