سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه تلفنی ۳۱۱۱۴ آماده پاسخگویی به سوالات زائران اربعین در استان یزد

مردم استان می‌توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود در رابطه با مراسم پیاده‌روی اربعین با سامانه ۳۱۱۱۴ تماس برقرار کنند.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست ستاد اربعین با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد اربعین استان جهت برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای مراسم پیاده روی اربعین گفت: مردم استان می‌توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود در رابطه با مراسم پیاده‌روی اربعین با سامانه ۳۱۱۱۴ تماس برقرار کنند.
 
وی تصریح کرد: مدیران تور‌های زیارتی جهت اعزام زائران اربعین به صورت گروهی و کاروانی باید در سامانه ثبت نام کنند تا پس از استعلام توسط سازمان حج و زیارت معرفی نامه آنها برای کرایه اتوبوس صادر شود.

فاطمی با اشاره به لزوم مراجعه زائران متقاضی دریافت گذرنامه زیارتی به نرم‌افزار پلیس من گفت: بر این اساس متقاضیان با پرداخت ۶۵ هزار تومان، گذرنامه زیارتی به کشور عراق را با ۵ سال اعتبار دریافت خواهند کرد.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه در استان یزد ۱۷ هزار نفر در سامانه سما ثبت نام کرده و ۳ هزار گذرنامه زیارتی نیز از طریق سامانه پلیس من صادر شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت پشتیبانی‌های لازم از شرکت کنندگان در مراسم پیاده‌روی اربعین در شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و در طول مسیر انجام شده تا مراسم امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فاطمی همچنین با اشاره به لزوم تعیین نرخ‌نامه متعارف برای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و اتوبوس‌ها توسط اداره کل راهداری استان گفت: همچون سال‌های گذشته در صورت عملکرد خارج از ضوابط، کارت سوخت رانندگان اتوبوس‌ها ابطال خواهد شد.

وی در خصوص انجام هماهنگی‌های لازم جهت استفاده زائران اربعین از حمل و نقل هوایی و ریلی توضیح داد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیری برقراری قطار و پرواز‌های یزد را با توجه به آمادگی شرکت‌های هواپیمایی کاسپین و ایران ایر در دستور کار قرار دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.