سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه رئیس کل جدید بازرسی گیلان

احمد آقایی امروز در مراسمی به عنوان رئیس کل بازرسی گیلان معرفی و منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل بازرسی استان گفت: طبق قانون، سازمان بازرسی به جهت حق نظارت قوه قضاییه در جریان حسن انجام امور ایجاد شده است. 

او با بیان اینکه اگر درست نظارت شود، تخلفات تقلیل پیدا خواهد کرد، افزود: بروز فساد نتیجه عمل نکردن به قانون است و این مصداق در حادثه عاشورا به جهت عمل نکردن به مبانی کتاب قرآن و سنت رخ داد.

رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: بسیاری از اقدامات سازمان بازرسی در کشور و استان، جلوی چپاول و دست‌درازی‌ها را گرفته و منابع عظیمی را به منابع دولت برگردانده است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی، رئیس جدید سازمان بازرسی گیلان را فساد ستیز و از کارکشتگان خوشنام دستگاه قضایی دانست و گفت: یقینا دوره‌ای موفق را در استان شاهد خواهیم بود.

او همچنین بر ضرورت همکاری و استقبال دستگاه‌های اجرایی از تشدید نظارت‌ها و حتی برخورد‌ها تأکید کرد و گفت: بسیاری از تخلفات در صورت برخورد در ابتدای کار منتهی به جرائم و صدور احکام سنگین‌تر نخواهد بود چرا که ما معتقدیم حسن اجرای امور بر تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان است.

در این مراسم از تلاش‌های سجاد ده ده جانی تقدیر و احمد آقایی به عنوان رئیس کل جدید بازرسی گیلان منصوب شد.

او پیش از این معاون منابع انسانی و فرهنگی دادگستری استان خراسان رضوی بوده و همچنین سابقه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان را نیز در کارنامه دارد.

منبع: تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.