سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید هنیه مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان است

ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاعی همچون شهید هنیه، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده است، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس آورده اند: صهیونیست‌های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود.

در متن پیام مشترک آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، دکتر حاج اسماعیل هنیه، را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

این پیام می‌افزاید: مجاهد شهید، با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

در ادامه پیام آمده است: خون پاک شهیدانی، چون حاج اسماعیل هنیه، بذر‌های مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند و صد‌ها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی‌انگیزاند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این خون‌های مقدس، زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

امام جمعه و استاندار همدان در ادامه پیام می‌افزایند: ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاعی همچون شهید هنیه، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده است، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان است.

آیت الله شعبانی موثقی و قاسمی فرزاد در پیام آورده اند: این ملت مقاوم، با تقدیم عزیزان خود، ثابت کرده است که هرگز از راه حق و عدالت باز نخواهد گشت و تا آخرین نفس برای آزادی و کرامت انسانی خواهد جنگید.

در ادامه پیام آمده است: اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت قهرمان فلسطین و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، علو درجات را مسالت می‌نماییم.

مطابق اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

برچسب ها: شهدا ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.