سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ایجاد شور و شعور حسینی، هدف اصلی رادیو محرم

تهیه کننده رادیو محرم گفت: ما علاوه بر رادیو به واسطه کانال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان ارتباط مستمر داریم.

علی اسماعیلی، یکی از تهیه کننده‌های رادیو محرم که هدف اصلی از راه اندازی این شبکه رادیویی را ایجاد شور و شعور حسینی در فضای حزن و اندوه می‌داند، گفت: خدا را شاکرم که حضرت ارباب توفیق داد امسال هم در رادیو محرم نوکری کنیم. ان شاالله حضرت سیدالشهدا بپذیرند و مردم عزیز هم راضی باشند. 

وی ادامه می‌دهد: یکی از اهدافی که در برپایی رادیو محرم نقش داشته، ایجاد شور و شعور حسینی بوده است. ما علاوه بر رادیو و ارتباط مستقیم و بی واسطه، با ایجاد کانال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به عنوان رادیو محرم ارتباط مستمری با مخاطبان داریم.

این تهیه کننده در پاسخ به این پرسش که مخاطبان چه انتظاراتی از برنامه‌های ماه محرم دارند، خاطرنشان می‌کند: به نظرم مخاطبان بیشتر در دو حوزه توقع دارند؛ اولا پخش نوحه‌ها و عزاداری‌های جدید و به روز، دوما نوحه‌ها و مرثیه‌های محلی با گویش‌های مختلف. 

 اسماعیلی یادآوری می‌کند: شکر خدا مخاطبان زیادی در ایام محرم داریم و فرصتی خوبی است که جذب مخاطب داشته باشیم و از تمام لحظات و دقایقی که مخاطب در حال گوش دادن به رادیو است به نحو احسن پذیرای آنها باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.