سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری یک کارشناس رسمی دادگستری در ماسال

دادستان عمومی و انقلاب ماسال از دستگیری یک کارشناس رسمی دادگستری به همراه ۲ نفر به اتهام دلالی و کارچاق کنی در این شهرستان خبر داد.

امیرعلی بهدادی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماسال گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه و نیز جلوگیری از فرصت طلبی سودجویانی که با غصب عناوین قضایی موجبات بی اعتمادی به دستگاه قضا را فراهم می‌کنند، یک کارشناس رسمی دادگستری به همراه ۲ نفر کلاهبردار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی دستگیر و با صدور قرار تأمین کیفری به زندان ضیابر اعزام شدند.

او افزود: این افراد با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و اداری دادسرای شهرستان ماسال مبالغی وجه نقد، سکه و همچنین زمین (خانه و محوطه) و لوازم منزل از صاحب پرونده دریافت کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب ماسال با بیان اینکه اموال مأخوذه از افراد کلاهبردار ضبط شده است، تصریح کرد: با دستور قضایی این ۳ نفر دستگیر و پس از تفهیم اتهام با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

بهدادی همچنین با تأکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و پیرامون دستگاه قضایی وجود ندارد، گفت: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوءاستفاده از عناوین جعلی به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می‌زنند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

او از مردم خواست به هیچ وجه فریب ادعا‌های دروغین افراد کلاهبردار را نخورده و از مسیر‌های قانونی اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.