سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۹۳۸ فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان لرستانی

مدیرامور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان گفت: در ۴ماهه سال جاری ۱۹۳۸ فقره تسهیلات به ارزش ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

خدایار حسنوند  با تأکید بر اهمیت جایگاه قرض‌الحسنه در کشور، اظهار کرد: در سیستم بانکی کشور همیشه جای قرض‌الحسنه‌ها خالی بود، اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با تأسیس بانک‌های تخصصی قرض‌الحسنه و توسعه این صندوق‌ها با نظارت بانک مرکزی، بخشی از این خلاء جبران شد.
به گفته وی هدف از ایجاد و تأسیس صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان جامعه است.
مدیرامور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان با اشاره به آمار باجه‌های صندوق، خاطرنشان کرد: این صندوق با یک شعبه در استان و ۲۴ باجه در ادارات کمیته امداد فعالیت قرض‌الحسنه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد و به‌نوعی گسترده‌ترین شبکه قرض‌الحسنه کشور به شمار می‌رود.
حسنوند درباره نحوه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مشتریان صندوق، گفت: در این صندوق تسهیلات تا ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک‌بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود و این در سیستم‌های بانکی و قرض‌الحسنه کشور منحصربه‌فرد است.
وی با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت لرستان بیش از ۲۰۵ هزار مشتری دارد، افزود: تسهیلات صندوق امداد ولایت در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی پرداخت می‌شود.
مدیرامور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان با اشاره به اینکه در ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان به تعداد ۸ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات پرداخت کرده‌ایم، گفت: در ۴ماهه سال جاری نیز ۱۹۳۸ فقره تسهیلات به ارزش ریالی ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.
حسنوند خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمان قرض‌الحسنه را با کمک خیرین و سپرده‌گذاران در استان افزایش دهیم.

برچسب ها: مددجویان ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.