سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ترحیم یک مادر زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرد

نیکوکاری که در ایام محرم به سوگ از دست دادن مادرش نشسته بود، هزینه مراسم هفتم مادرش را برای آزادی یک نفر زندانی بدهکار اختصاص داد.

 فرزند ارشد خانواده‌ای که در ایام محرم مادرشان را از دست داده بودند، با واریز پنجاه میلیون تومان به حساب ستاد دیه در آزادی یک نفر زندانی بدهکار و سرپرست خانوار سهیم شدند.

بنا به این خبر هزینه مراسم هفتم این مادر برای دختری اختصاص داده شد که در یک فروشگاه بدون بیمه و حقوق شش میلیون تومان کار می‌کرد و مخارج زندگی خود و مادر پیر و ناتوانش در باقرشهر تأمین می‌شد. او برای عمل جراحی پای مادرش مجبور به قرض و دادن چک شده، در نهایت به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی راهی زندان گشته بود.

همچنین نیکوکار یادشده که در ایام محرم به سوگ از دست دادن مادرش نشسته بود، پیش‌تر نیز با واریز هفتاد میلیون تومان به عنوان هزینه مراسم ختم مادرش همزمان با تاسوعای حسینی موجبات آزادی دو نفر مرد سرپرست خانوار را فراهم کرده بود تا در این روز نزد خانواده چشم انتظارشان بازگردند.

گفتنی است بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.