سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قانونی با استفاده کنندگان غیرمجاز از انشعابات

دادستان اسدآباد گفت: با کسانی که انشعابات غیر مجاز آب، برق و گاز داشته باشند بدون مماشات و بر اساس قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از این انشعابات برخورد قضایی خواهد شد.

امیدکاویار افزود: بر اساس ماده ۲ قانون مذکور استفاده غیرمجاز از آب و دست کاری کنتور جرم محسوب شده و علاوه بر جبران خسارت به اداره مربوطه، پرونده قضایی در دادسرا تشکیل و با متخلفین برخورد قضایی خواهد شد.

او گفت: اداره آبفا وظیفه دارد این افراد را به دستگاه قضایی معرفی کنند و اگر اداره‌ای کوتاهی کند ترک فعل محسوب شده و با اداره مذکور برخورد خواهد شد.

دادستان اسدآباد گفت: بر اساس ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، اداره منابع آب وظیفه دارد، چاه‌های غیرمجاز و چاه‌هایی که کنتور هوشمند ندارند را شناسایی کند که در این زمینه مدت یک سال اخیر ۳۵ چاه آب کشاورزی با دستور قضایی پلمب و مسلوب المنفعه شده اند.

کاویار گفت: در شهرستان ۱۱۰۰ چاه آب کشاورزی وجود دارد که از این تعداد ۸۳۰ چاه کنتور هوشمند دارند و بقیه مالکان چاه‌ها در فرصت کوتاهی که به اداره منابع آب و برق داده ایم موظف هستند کنتور هوشمند را نصب کنند.

او گفت: با توجه به وضعیت بحران آب در شهرستان از مردم اسدآباد تقاضا داریم که در مصرف آب صرفه جویی کنند، همچنین دستگاه قضا نیز بدون مسامحه و مماشات با مجرمان و متخلفان در این حوزه برخورد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.