سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودمالکین در زنجان از فرصت مشوق‌های طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی زنجان به بهره مندی پروژه‌های خودمالکی از مشوق‌های طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: فرصتی فراهم شده است تا پروژه‌های خودمالکی از مشوق‌ها و تخفیفات پیش بینی شده قانون جهش تولید مسکن استفاده کنند.

بهزاد کردلو گفت: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی پروژه های خود مالک نیز می توانند از تخفیفات و مشوق های پیش بینی شده در طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان خودمالکی که دارای زمین هستند و تصمیم به ساخت و ساز دارند و یا متقاضیانی که در محلات بافت فرسوده، تصمیم به نوسازی مسکن دارند می توانند از تمامی مشوق ها و تخفیفاتی که در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد استفاده کنند.

این مسوول ادامه داد: کاهش هزینه های عوارض صدور پروانه ساختمانی، خدمات مهندسی، مالیات و بیمه از جمله مواردی است که در پروژه های خودمالکی همانند طرح نهضت ملی مسکن به عنوان مشوق، اجرایی خواهد شد و این تخفیفات و مشوق ها در پروژه های ساختمانی خودمالکِ ثبت شده در سامانه طرح های حمایتی تامین مسکن اعمال می شود.

وی گفت: هر واحد خودمالکی تنها به نام یک نفر بالای ۱۸ سال می تواند فروش اقساطی شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی زنجان، بیان داشت: همچنین هر گونه تفاهم صورت پذیرفته در سطح استان زنجان با دستگاههای مختلف در راستای کاهش هزینه های ساختمانی و غیر ساختمانی پروژه های خودمالکی و بخش خصوصی نیز بلامانع و به قوت خود باقی است.

کردلو افزود: خود مالکین برای بهره مندی از این تخفیفات و مشوق ها در سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در بخش تسهیلات ساخت وارد شده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.