سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنیه ارزشمندترین دارایی خود را در راه فلسطین تقدیم کرد

مسئول روابط بین الملل جبهه مردمی آزادی فلسطین در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه تاکید کرد ملت فلسطین آماده است تا در راه آرمان خود همه چیز را فدا کند.

دکتر ماهر الطاهر، مسئول روابط بین الملل جبهه مردمی آزادی فلسطین در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که بامداد امروز در تهران هدف اصابت قرار گرفت گفت: شهید اسماعیل هنیه با ارزش‌ترین دارایی خود را در راه فلسطین تقدیم کرد.

وی در گفتگو با المیادین افزود: مردم فلسطین کاملاً آماده هستند تا در راه آرمان خود همه چیز را فدا کند.

این مقام با اشاره به اینکه دشمن اسرائیلی از همه خطوط قرمز عبور می‌کند و همه چیز را به سمت یک جنگ همه جانبه با کل محور مقاومت سوق می‌دهد، ادامه داد: محور مقاومت برای رویارویی کاملاً آماده است و من می‌بینم که اوضاع در جهت تشدید تقابل به حداکثر میزان خود در حال پیشرفت است.

مسئول روابط بین الملل جبهه مردمی آزادی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه بدون پوشش آمریکایی‌ها انجام نمی‌شد گفت: کابینه دشمن از اشتباهی که با ترور اسماعیل هنیه و حمله به حاکمیت ایران مرتکب شد پشیمان خواهد شد.

این مقام در انتها گفت: به شهید فرمانده اسماعیل هنیه می‌گوییم نور چشمانمان، آرام بخواب و نگران نباش و ما با تو عهد می‌بندیم که به مبارزه و مقاومت ادامه دهیم.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران در تهران بود در حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به محل اقامتش به شهادت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.