سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به شهادت هنیه مطرح شد؛

کمیلی: باید مانند وعده صادق درس بزرگی به اسرائیل بدهیم

کارشناس محور مقاومت گفت: هر وقت دیدیم صهیونیست‌ها از ترور استفاده می‌کنند باید متوجه شویم که از جنگیدن باز ماندند و شکست‌های بزرگی را تجربه کردند.

علیرضا کمیلی کارشناس محور مقاومت در گفت‌وگو با شبکه خبر در ارتباط با شهادت اسماعیل هنیه در تهران اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه متفاوت از دیگران عمل کرد و همانگونه که در گفت‌وگو‌های صالح العابری داشتیم، خبر شهادت ایشان شوکه کننده بود و البته این بزرگان  آرزوی شهادت داشتند.

وی ادامه داد: یک جنبه از این موضوع به مکان این اتفاق باز می‌گردد. یعنی دشمن آن قدر جری شده که به خود اجازه می‌دهد در داخل تهران عملیات انجام دهد؛ که البته معتقدم این جسارت‌ها و ترور‌ها به عنوان یک شاخص تحلیلی مربوط به شکست‌های آن‌ها است.

وی افزود: هر وقت دیدیم که از ترور استفاده می‌کنند باید متوجه شویم که از جنگیدن باز ماندند، اینها بعد از ماجرای مجدل الشمس سر و صدای زیادی راه انداختند که لبنان را با خاک یکسان می‌کنیم و بعد وقتی تهدید‌های حزب الله را دیدند متوجه توانایی آنها شدند و در نهایت به یک ترور نافرجام در لبنان بسنده کردند.

کمیلی گفت: ترور شهید هنیه به دلیل مکان و فردی که شهید شده است حتما یک اقدام کم نظیر محسوب می‌شود و باید ابعاد مختلف پاسخی که تهران باید به آنها بدهد را برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: معتقدم شکست در کف میدان غزه و حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا باعث شده که این سگ وحشی به خودش جسارت بدهد و ما حتما باید مانند وعده صادق به آنها درس بزرگی بدهند. 

کمیلی در انتها گفت: مردم بدانند کسانی ترور شده اند توسط این حیوانات وحشی که کسی واقعا فکر نمی‌کرد پس از آنها راهشان ادامه پیدا کند، اما این گونه نبود، بزرگتر از عماد مغنیه در شاخه نظامی حزب الله نداشتیم، اما حالا این مسیر‌ها بزرگتر از گذشته ادامه پیدا کرده است. بزرگتر از حاج قاسم برای مردم ما وجود ناشت، اما طوفان الاقصی بعد از شهادت حاج قاسم بوده است و مسیر‌ها ادامه دارد و با زدن یک نفر و ۲ نفر هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مسیر ها تغییر پیدا نمی‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
اگه حاج قاسم بود اینا هیچ وقت چنین غلطی ازشون سر نمیزد
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
باید درس بزرگی به این جنایتکاران تاریخ بدیم که دیگه جرات نکنند در ایران تروری انجام بدند.