سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: ۱۵۰ گروه جهادی در بخش‌های مختلف با هدف محرومیت زدایی و کمک به اقشار نیازمند به روستا‌ها و مناطق محروم استان در قالب طرح رزمایش جهادگران فاطمی اعزام شدند.

سرهنگ مجتبی مداحی گفت: طرح رزمایش جهادگران فاطمی چهار از ۹ تا ۱۹ مرداد ماه برگزار می‌شود و گروه‌های جهادی در بخش کمک به ساخت مسکن محرومان، تامین آب شرب، طرح‌های آبخیزداری، احیای قنات ها، انتقال آب و سایر موارد در مناطق محروم خدمات ارائه می‌دهند. وی افزود: ۲ هزار و ۴۴ گروه جهادی استان ثبت شده وجود دارد که با توجه به نیاز در طول سال فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) استان ادامه داد: گروه‌های جهادی استان در قالب پنج پهنه، ۱۲ گروه منطقه‌ای و ۴۵ گروه محلی ساماندهی شده اند و علاوه بر این ۱۰ گروه قرارگاه ویژه محلی نیز فعال است. مداحی گفت: ۱۵۰ میلیون تومان در اختیار گروه جهادی گذاشته شده است تا در این مدت به مردم محروم خدمت ارائه دهند.

 وی بر ایجاد اشتغال نیازمندان تاکید کرد و گفت: سهمیه اعتبارات اشتغال سال گذشته در استان ۱۹۷ میلیارد تومان بود که ۱۳۰ میلیارد تومان هزار شغل ایجاد شد.

مداحی اضافه کرد: برای امسال نیز ۲۶۰ میلیارد تومان سهمیه به اشتغال اختصاص داده شده است که تلاش می‌کنیم کامل جذب شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) استان گفت: سقف پرداخت وام‌های خود اشتغالی تا ۱۵۰ میلیون تومان استان که متقاضیان باید در سامانه ثبت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.