سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۳۴ درصدی توزیع گازوییل در نیروگاه‌های اصفهان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: تامین و توزیع گازوییل «یورو ۴» در سه نیروگاه تولید برق استان در سه ماه نخست ۳۳۴ درصد افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: بیش از ۲۱۷ میلیون لیتر نفت‌گاز (گازوییل) «یورو۴» در سه ماه نخست سالجاری برای نیروگاه‌های چهلستون، زواره و کاشان تامین و توزیع شده است.

عبدالله گیتی‌منش با اشاره به نقش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تولید پایدار برق تاکید کرد: با وجود گرمای بی‌سابقه در تابستان امسال، سوخت‌رسانی گسترده و بدون وقفه به بخش‌های مختلف بویژه نیروگاه‌های تولید برق استان ادامه دارد.

گیتی‌منش خاطرنشان کرد: انبار‌های نفت شهید محمد منتظری، کاشان، نایین و شهید فندرسکی‌پور استان اصفهان نیز بدون وقفه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان  بیش از ۷۵۰ میلیون لیتر بنزین در بهار امسال در استان تامین و توزیع کرده  اعلام کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد رشد داشته که عمده افزایش مصرف این فرآورده مربوط به بخش حمل و نقل زمینی است.

استان اصفهان دارای نیروگاه‌های حرارتی و بزرگ اصفهان (اسلام‌آباد)، شهید منتظری، جنوب اصفهان (چهلستون)، زواره و کاشان و همچنین نیروگاه گازی هساست.

نیروگاه چهلستون معروف به نیروگاه جنوب اصفهان در ۷۵ کیلومتری جنوب‌غربی اصفهان در نزدیک مجتمع فولاد مبارکه قرار دارد و سوخت اصلی آن، گاز طبیعی و سوخت جایگزین آن گازوییل است.

نیروگاه سیکل ترکیبی زواره در شمال شرقی اصفهان و نیروگاه کاشان نیز در کیلومتر ۲۰ جاده کاشان به اردستان قرار دارند که سوخت آنها گاز طبیعی و سوخت پشتیبان نفت‌گاز (گازوییل) است


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.