سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت تردد یک میلیون و ۹۰۰ هزار وسیله نقلیه در مبادی خوزستان

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد یک میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان در تیرماه امسال ثبت شده است.

 محسن حق نیا گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های استان در تیرماهامسال، یک میلیون و ۹۰۰ هزار وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان تردد داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.  

او با اشاره به اطلاعات پلاک‌های رویت‌شده در دوربین‌های پلاک‌خوان، افزود: سهم وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک رویت شده توسط سامانه پلاک خوان در تیرماه معادل ۲۰ درصد کل وسایل نقلیه عبوری بوده است، از نظر سهم مبدا تردد پلاک‌های مشاهده شده در استان، تهران، اصفهان و لرستان بیشترین سهم تردد پلاک‌های مشاهده شده در محور‌های خوزستان را داشته‌اند.  

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به ماندگاری خودرو‌ها در استان اشاره کرد و ادامه داد: ۵۷ درصد از مجموع ماندگاری خودرو‌ها در استان بین کمتر از یک روز، ۱۵ درصد بین یک تا سه روز و ۲۸ درصد نیز بیش از سه روز و بیشترین مقاصد سفر هم استانی‌ها در تیرماه نیز به ترتیب لرستان، تهران و مرکزی بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.