سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین در مرز‌های ۶گانه از فردا آغاز می‌شود

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: از فردا ۱۰ مرداد ماه پیش فروش بلیت‌های اتوبوس در ایام اربعین در مرز‌های ۶گانه آغاز می‌شود.

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از فردا ۱۰ مرداد ماه پیش فروش بلیت های اتوبوس برای مرزهای ۶گانه آغاز می شود گفت: پیش از این در تاریخ ۶ مرداد ماه پیش فروش بلیت سه مرز باشماق، تمرچین و خسروی را شروع کرده بودیم که این اقدام در راستای توزیع مناسب  مسافران اربعین انجام شده بود تا بخشی از فشار مسافر در پایانه های مرزی مهران و شملچه کاسته شود.

وی ادامه داد: از فردا ۸ صبح پیش فروش بلیت در تمامی پایانه های مرزی از جمله مهران، شلمچه،  خسروی،  باشماق، تمرچین، چزابه آغاز می شود و این پیش فروش هم از طریق حضوری و هم از طریق اینترنتی قابل خرید است.

باقر جوان اظهار کرد: این پیش فروش ها برای بازه زمانی اول صفر ۱۶ مرداد تا چند روز بعد از اربعین است و در صورتی که مسافری در ایام پیش فروش نتواند بلیت خریداری کند با توجه به لیست انتظاری که تهیه کرده ایم مسافران می توانند اقدام به خرید و فروش بلیت اربعین کنند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری توضیح داد: از تمامی ظرفیت های خود برای جابه جایی مسافران در ایام اربعین استفاده خواهیم کرد و اجازه انجام سرویس های دربستی با توجه به کمبود بلیت و ناوگان نخواهیم داد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، اتوبوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.