سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادکاران قمی به مسابقات کشتی منطقه‌ای کشور اعزام شدند

کشتی گیران آزادکار قمی به مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور اعزام شدند.

سرپرست هیات کشتی استان قم روز سه شنبه در حاشیه اعزام این تیم گفت: تیم قم در مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای کشور با تیم‌های اصفهان، بوشهر و البرز هم گروه است و چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در کرج با حریفان خود روبرو می‌شود.

علی عبدی با اشاره اسامی نفرات اعزامی تیم قم ابراز کرد: در وزن ۴۵ کیلوگرم آریا ولی نیا مقدم، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرعلی حمیدزاده، در وزن ۵۱ کیلوگرم علی اصغر گوهری، در وزن ۵۵ کیلوگرم ابوالفضل والیجردی و در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی جوانبخت در تیم قم حضور دارند.

او ادامه داد: همچنین در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد رستمی، در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدمهدی حضرت عینی، در وزن ۸۰ کیلوگرم پوریا یاری، در وزن ۹۲ کیلوگرم پرهام مهرجردی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیرحسین فرقانی دیگر نفرات ترکیب قم را تشکیل می‌دهند.

او افزود: نفرات ذخیره تیم قم نیز شامل متین شاقی، محمدیاسین نجفی، محمد بیکدلی، محمدمهدی بیگدلو، یاسین بهرامی و طا‌ها لکی هستند.

عبدی بیان کرد: مربیان تیم قم در این مسابقات نیز جواد عباسی و محمود خانی پور می‌باشند و سرپرست تیم اعزامی نیز بهروز رستمی است ضمن این حمیدرضا جعفریانی و شهاب رشیدی داوران اعزامی قم در مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور حضور دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.