سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۶۴۰ خانوار دارای معلول کشور با حمایت بنیاد مستضعفان صاحبخانه شدند

۲۶۴۰ واحد مسکونی برای مدد جویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی احداث و تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، ۲۶۴۰  واحد‌های مسکونی همزمان با هفته بهزیستی و تحویل ۸۰۸۰ واحد مسکونی دیگر در سراسر کشور به خانواده‌های دارای یک معلول، چند معلول و معلولین تحت حمایت سازمان بهزیستی، واگذار شد.

واحد‌های مسکونی براساس تفاهم‌نامه‌های کمک به تأمین مسکن خانوار‌های دارای حداقل دو عضو معلول، با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به‌صورت تفاهم‌نامه‌های کشـوری ساخته شده است.

همچنین طی روز‌های اخیر ۲۲ خانواده دارای معلول استان خراسان جنوبی صاحبخانه شدند. سال گذشته نیز ۳۱۷ واحد مسکونی تحویل معلولان این استان شد و هم اکنون نیز ۷۶۰ واحد مسکونی ویژه معلولان در دست ساخت است.

در استان لرستان نیز ۷۲ خانواده دارای معلول صاحبخانه شدند و ۸۵ واحد مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی گیلان تحویل داده شد. این واحد‌ها در شهرستان‌های املش، تالش، خمام، رضوانشهر، رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، لنگرود، ماسال، آستانه اشرفیه، لاهیجان و فومن واقع شده است.

با حمایت بنیاد مستضعفان و از زمان اجرای تفاهمنامه مشترک این نهاد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص کمک به تامین مسکن خانوار‌های دارای حداقل دو عضو معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی از مجموع ۱۴ هزار و ۳۰۰ واحد مقرر، تاکنون ۱۳ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی در سراسر کشور تحویل داده شد.

همچنین براساس الحاقیه تفاهمنامه ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر مقرر شده بود که ۴ هزار واحد مسکونی نیز به تعداد تفاهمنامه‌های قبلی اضافه شود که تا پایان اردیبهشت ماه امسال بیش از ۱۳۲۱ واحد تحویل خانواده‌ها در سراسر کشور شده است.

برچسب ها: بنیادعلوی ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.