سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج ۱۵۲ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه خرید در بازار سرمایه ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش ۱۱۲۹۶ واحدی و ثبت ۰.۵۳ درصد کاهش به ۲۱۲۰۴۵۳ واحد رسید و این در صورتی بود که شاخص کل هموزن نیز با کاهش ۴۳۱۶ واحدی و ثبت ۰.۶۳ درصد منفی به ۶۷۸۸۹۲ واحد رسید.

او افزود: در رابطه با سهام و حق تقدم و صندوق سهامی مربوط به معاملات خرد امروز حجم معاملات ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۳۱۸۰ میلیارد تومان بود همچنین سرانه خرید ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که شاهد خروج ۱۵۲ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: امروز ۳۱ درصد بازار یعنی ۲۳۴ نماد مثبت و ۶۹ درصد بازار یعنی ۵۲۳ نماد کار خود را با منفی به پایان رساندند. بیشترین ورود پول مربوط به صنعت فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط به میزان ۲۳ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول مربوط به صنعت محصولات شیمیایی با ۴۱ میلیارد تومان خروج پول بود.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
فاجعه است