سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر تک چهارمحال و بختیاری

فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر تک چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

مدیر واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان پنجمین جشنواره استانی تئاتر تک خبر داد و گفت: تمام هنرمندان نمایش استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

امین بسیم افزود: واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به منظور گسترش فعالیت‌های هنری فاخر و اثربخش و ایجاد یک فرصت مناسب برای بروز و ظهور استعداد‌های خلاق و جوان هنری و با توجه به دستاورد‌های حاصل از برگزاری چهار دوره این رویداد هنری در استان، پنجمین دوره جشنواره تئاتر تک را با همکاری آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌بایست نمایشنامه خود را تا ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره تئاتر تک چهارمحال و بختیاری به اولویت‌های موضوعی این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت:" خانواده و نشاط اجتماعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی"، "آسیب‌شناسی سبک زندگی مدرن در بوم چهارمحال و بختیاری"، "فضای مجازی و تاثیر آن بر سبک زندگی امروز"، "توجه به زندگی انسان معاصر"، "خانواده، فرزندآوری"، "اقتباس از آثار مکتوب تاریخ شفاهیِ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" و "اقتباس از آثار ادبی ایران و جهان" از جمله موضوعات این جشنواره است.

بسیم با تاکید بر اینکه آثار ارائه شده باید در چهارچوب تئاتر تک نفره باشد، تصریح کرد: آثار هنرمندان بومی و جوان در اولویت قرار خواهد گرفت و بدیع بودن و خلاقیت در اجرای آثار در ارزیابی هیات انتخاب تاثیرگذار است.

وی مهلت ارسال نمایشنامه به دبیرخانه را ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: نتایج بازخوانی متون یکم آذر و زمان بازبینی نمایش‌ها نیمه اول اسفند ماه امسال است و زمان برگزاری جشنواره نیز فروردین ماه سال آینده تعیین شده است.

برچسب ها: تئاتر ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.