سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس بازداشتگاه «سدیه تیمان» را گوانتاناموی رژیم اشغالگر دانست

یکی از رهبران جنبش حماس بازداشتگاه «سدیه تیمان» را گوانتاناموی رژیم اشغالگر دانست که در آن انواع جنایات و شکنجه های سازمان یافته و فجیع علیه بازداشت شدگان نوار غزه اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، عزت الرشق با اعلام این مطلب افزود انواع شکنجه ها در این بازداشتگاه و دیگر بازداشت های این رژیم با حمایت کامل و زیر نظر دولت فاشیست رژیم صهیونیستی علیه بازداشت شدگان فلسطینی اعمال می‌شود. 

وی افزود تفاوت رفتار مقاومت با اسرای در بند خود و رفتار رژیم اشغالگر با اسرای فلسطینی مثل تفاوت رفتار شرافتمندانه مبارزان راه آزادی با رفتار رذالت آمیز وحشی‌های آدم نما و کثیف است. 

جنایات هولناک علیه ملت ما در روز روشن و در برابر دیدگان جامعه بین المللی که سکوت اختیار کرده است صورت می گیرد و این امر ایجاب می‌کند همگان مسئولیت تاریخی خود را برای متوقف کردن این جنایات و محاکمه عوامل آن انجام دهند. 

جنایات و تجاوزات وحشیانه ای که علیه بازداشت شدگان فلسطینی اهل غزه در بازداشتگاه های رژیم اشغالگر اتفاق می افتد، تلاش هایی انتقامجویانه و مذبوحانه است که نخواهد توانست اراده مردم ما را بشکند و از سوی دیگر این جنایات عمق شکست رژیم اشغالگر در برابر پایداری ملت و مقاومت قهرمانانه فلسطین و شکست و ناکامی سران رژیم اشغالگر را در تحقق هر یک از اهداف تجاوزکارانه خودشان نشان می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.