سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان پیش‌بینی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در تلوبیون

مدیر عامل تلوبیون خبر داد که برای اولین‌بار در پلتفرم تلوبیون رشته‌های مهم المپیک و اسامی ورزشکاران را لحاظ کردیم، تا مردم بتوانند نتایج مسابقات را پیش‌بینی کنند.

احمد خورشیدی، مدیر عامل تلوبیون در برنامه شبکه خبر با اعلام این خبر که برای اولین‌بار در پلتفرم تلوبیون رشته‌های مهم المپیک و اسامی ورزشکاران را لحاظ کردیم، گفت: مردم می‌توانند در تلوبیون پیش‌بینی کنند که کدام ورزشکار چه مدالی را دریافت می‌کند. اولین هدفمان این است که مردم با ورزش‌های مختلف آشنا شوند. ما محتوای خوبی را آماده کرده و در صفحه ورزش قرار دادیم. اگر کسی محتوای چند دقیقه‌ای را ببیند، می‌تواند خیلی راحت‌تر ورزش‌ها را پیش‌بینی کند.

خورشیدی ادامه داد: برای جذاب شدن پیش‌بینی‌ها حامیان مالی تلوبیون به ما کمک کردند، تا هرکسی که وارد این مسابقات می‌شود، بتواند یک سوت طلا هدیه بگیرد. البته به نفرات برتر جوایز ارزنده‌تری تعلق می‌گیرد. در صفحه اول تلوبیون دو بخش وجود دارد. بخش اول صفحه المپیک و بخش دوم مسابقه است. در بخش مسابقه با وارد کردن شماره همراه کدی برایشان ارسال می‌شود. با وارد کردن کد اولین جایزه دریافت می‌شود. آنها می‌توانند وارد مسابقات مختلف شوند. هر روز یکسری از مسابقات به اتمام می‌رسد. ما در ابتدا به کاربران پیشنهاد می‌کنیم تا این مسابقات را انجام دهند، بعد وارد سایر مسابقاتی شوند که فرصت دارد.

مدیر عامل تلوبیون با بیان اینکه ما سعی می‌کنیم در روز‌هایی که امید به مدال تیم‌های ملی بیشتر است، جوایز بیشتری را اهدا کنیم، تا بتوانیم شور و شوق بیشتری در جامعه ایجاد کنیم، افزود: دقیقاً همین مسابقاتی که برای المپیک هست، بدون کم و کاست برای ورزشکاران پارالمپیک هم درنظر گرفتیم.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایسانا
۲۱:۳۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
من مطمئن هستم ناهید کیانی طلا را می برد و حریف خودش را شکست می دهد