سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان ضرب الاجل ۱۰ روزه فرماندار به نانوایان/ نانوایی‌های متخلف در زابل نقره داغ شدند

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: ۲ باب نانوایی به دلیل بی‌کیفیت بودن نان پلمب و پنج نانوایی به دلیل بی‌کیفیت بودن، عدم رعایت بهداشت، کم فروشی و قاچاق آرد، به ارزش ۱۳۴ میلیون‌ریال جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

علی ولایتی پور  در راستای ارتقای سطح کیفیت نان و ایجاد و تقویت زمینه رضایتمندی شهروندان، اظهار کرد: نان، نقش اساسی در سبد خانوار داشته و یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی مردم استفاده از نان با کیفیت است، در این خصوص در ۱۰ روز گذشته به نانوایی‌ها تذکرات لازم داده شده و امروز پس از اتمام زمان ضرب الاجل ۱۰ روزه، ۲ واحد نانوایی طبق قانون پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه نان، قوت غالب مردم است، افزود: نانوایی‌های زابل براساس گزارشات و بررسی بازرسان، رتبه بندی می‌شوند و نانوایی‌های برتر و درجه یک به همشهریان معرفی خواهند شد.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: دامنه نظارت بازرسان تعزیرات آرد و نان از نانوایی‌های باید تشدید و در انجام مسوولیت مضاعف تلاش کنند تا نان مصرفی مردم با کیفیت مطلوب تهیه و به دست مصرف کننده برسد.

پایان ضرب العجل ۱۰ روزه فرماندار به نانوایان؛ نانوایی‌های متخلف در زابل نقره داغ شدند

لغو سهمیه، جریمه و پلمب در انتظار نانوایان متخلف زابل

وی خاطر نشان کرد: تیم ویژه‌ای متشکل از معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، رؤسای ادارات صمت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و رعایت نکات بهداشتی به صورت مشترک از ۱۳ نانوایی سطح این شهرستان بازدید کردن و این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و لغو سهمیه، جریمه و پلمب در انتظار نانوایان متخلف است.

ولایتی پور با تاکید بر اینکه همه واحد‌های نانوایی ملزم به رعایت موازین و مقررات بهداشتی هستند، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کیفیت نان، کم فروشی و گران فروشی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.