سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۱۱۰ فقره جهیزیه به نوعروسان کرمانی

در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و در قالب شور حسینی، با کمک خیرین ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کرمان اهدا می شود.

 ناصر عسکری نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان که با حضور جمعی از مسئولان استان و به صورت نمادین در اداره کمیته امداد منطقه یک کرمان برگزار شد، گفت: اقلام جهیزیه شامل "یک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه اجاق گاز پنج شعله، یک دستگاه تلویزیون LED و یک دستگاه جارو برقی" به ارزش از تولید به مصرف هرسری ۴۰ میلیون تومان است که تحویل زوج‌های تحت حمایت این نهاد می‌شود. 

وی در مجموع ارزش این تعداد جهیزیه را چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از ابتدای امسال نیز ۵۶۰ فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا شده است. 
عسکری نژاد تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ نیز در خصوص ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به زوج‌های نیازمند تحت حمایت ۵ هزارو۶۴۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در خصوص حمایت از صیانت خانواده و ازدواج آسان اهدا شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون هزار زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، بیان داشت: امیدواریم با کمک مردم نوعدوست استان و خیرین بتوانیم جهیزیه پشت نوبتی‌ها را نیز پرداخت کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.