سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف ۲۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در ارزوئیه

۲۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان ارزوئیه با صدور دستور قضایی رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شد.

عماد چابک رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه ضمن بیان اینکه برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، گفت: ۲۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان واقع در منطقه دولت آباد که از سوی افراد سودجو تصرف شده بود با صدور دستور قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی با تلاش ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی، رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شد.

وی با اعلام اینکه افزایش آگاهی عمومی و مشارکت مردم در صیانت و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی لازم و ضروری است، افزود: با هدف صیانت از عرصه‌های طبیعی شهرستان، ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی به صورت شبانه روزی در حال نظارت و پایش مستمر عرصه‌های منابع طبیعی هستند.

چابک با اشاره به نقش موثر مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی اظهار داشت: طبیعت دوستان در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، آتش‌سوزی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی و محصولات جنگلی و ... مراتب را با شماره گیری کد‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان که به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی هستند، اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به انفال جلوگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.