سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان صهیونیست‌ها به توخالی بودن تهدید‌ها علیه حزب‌الله

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند هرچه که مقامات این رژیم حزب‌الله را تهدید می‌کنند، بی فایده است، زیرا برای این جنبش تهدید‌های اسرائیل توخالی است.

رسانه‌های صهیونیستی تهدیدات سران این رژیم برای مقاومت لبنان را توخالی توصیف و تاکید کردند که این تهدیدات به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد.

براساس گزارش سما الاخباریه، روی شارون، تحلیلگر امور نظامی در کانال صهیونیستی کان، با گلایه از تهدید‌های توخالی که ماه هاست رهبران اشغالگر انجام می‌دهند، گفت: تهدید‌های اسرائیل  کارساز نیست.

او در سخنان خود تاکید کرد که تهدید‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر بازگرداندن لبنان به عصر حجر و پشیمانی آنها از روزی که به دنیا آمده اند، اهمیتی ندارد.

سخنان شارون در سایه تهدیدات گزارش شده توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر پاسخ به آنچه اشغالگران ادعا کردند حمله حزب الله به مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه است، بیان می‌شود، در حالی که حزب الله قاطعانه این ادعا‌ها را در مورد هدف قرار دادن مجدل شمس رد کرد.

شایان ذکر است که مردم جولان اشغالی سوریه که سال‌ها تحت اشغال رژیم صهیونیستی زندگی می‌کنند، از نتانیاهو که برای دیدن مجروحان و کشته شدگان مجدل شمس رفته بود، استقبال نکرده و سعی در ممانعت از ورود او به مجدل شمس داشتند و او را فاشیست و جنایتکار خطاب کردند. خانواده شهدای مجدل شمس از ملاقات با نتانیاهو خودداری کردند و مردم مجدل به وزرا و اعضای کنست رژیم صهیونیستی حمله کردند.

شامگاه شنبه منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان هدف موشک قرار گرفت که در پی آن ۱۲ نفر کشته و شمار دیگری زخمی شدند. برخی منابع رسانه‌ای مانند العربی و اسپوتنیک به نقل از شاهدان عینی فاش کردند که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.