سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در مریوان

۱۳۴ فقره جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در مریوان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان مددجوی امداد اظهار کرد: یکی از کار‌های ارزشمند نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج، ازدواج آسان، تحکیم خانواده و جوانی جمعیت است که کمک به امر ازدواج خانواده‌های ولی‌نعمت تحت پوشش ارائه خدمت می‌کند. 

رضا طوسی افزود: در این طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نوعروسان تحت پوشش اقدام به تهیه جهیزیه پنج قلم کالای اساسی کرده است.

وی گفت: این پنج قلم کالای اساسی شامل: تلویزیون، یخچال، ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز و جاروبرقی است که ارزش هر سری از این کالا‌ها به‌صورت متمرکز از دفتر مرکزی کمیته امداد تامین شده که حدود ۳۵۰ میلیون ریال است.

طوسی افزود: البته ارزش واقعی این سری جهیزیه‌هایی که تحویل ولی‌نعمتان می‌شود بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد؛ اما، چون به‌صورت متمرکز تهیه می‌شود قیمت آن به‌صورت قیمت واقعی و قیمت تمام شده است که در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بهره مندی هزار و ۳۵۰ نوعروس از خدمات کمیته امداد

مدیر کمیته امداد استان کردستان اذعان داشت: از ابتدای سال جاری حدود یک هزار و ۳۵۰ نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فرایند استفاده از مشاوره‌های تخصصی، آموزش‌های کسب مهارت‌های زندگی و نیز آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را گذرانده‌اند و نسبت به ثبت‌نام در سامانه امداد هوشمند اقدام کرده‌اند.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط کمیته امداد استان حدود ۱۳۵۰ سری جهیزیه از طریق دفتر مرکزی تامین شده است که در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار بگیرد.

طوسی اظهار کرد: سهمیه جهیزیه نوعروسان شهرستان مریوان ۲۰۰ سری  است که ۱۳۴ سری آن تحویل مددجویان تحت پوشش داده شد و ۶۶ سری دیگر آن قبل از شهریورماه اهدا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
خوشبحاشون ما که تو جهیزیمون هیچی نیدیم