سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت واحد‌های صنعتی در آبیک به مدت ۲۴ ساعت، ممنوع

فرماندار شهرستان آبیک گفت: با توجه به افزایش شاخص آلودگی هوا و بر اساس تصمیمات کمیته اضطرار فعالیت کلیه واحد‌های صنعتی در آبیک به مدت ۲۴ ساعت ممنوع است.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیته اضطرار مدیریت بحران  و با توجه به افزایش شاخص کیفیت هوا و ناسالم بودن برای گروه‌های حساس، فعالیت کلیه واحد‌های صنعتی آلاینده شهرستان ظرف ۲۴ ساعت آینده تعطیل و اجازه فعالیت ندارند، ادارات صمت و حفاظت از محیط زیست نظارت کامل بر این مجموعه‌ها داشته باشند.

وی افزود: کلیه فعالیت عمرانی آلاینده هوا در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به مدت ۲۴ ساعت تعطیل شود.

مددخانی اضافه کرد: پلیس راهور از تردد خودرو‌های سنگین و سبک که فاقد معاینه فنی می‌باشد در داخل شهر جلوگیری کند.

 فرماندار شهرستان آبیک گفت: مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و هلال احمر به مدت ۲۴ ساعت بصورت آماده باش کامل نسبت به خدمت رسانی اقدام کنند.

وی بیان کرد: شهروندان محترم به ویژه کودکان، سالخوردگان و افراد دارای بیماری زمینه ای به ویژه بیماران دارای مشکلات تنفسی و عروقی از فعالیت در فضای روباز ظرف ۲۴ ساعت آینده امتناع کنند.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: ورزشکاران حتی المکان از فعالیت ورزشی در فضای رو باز طی ۲۴ ساعت آینده امتناع کنند و اداره ورزش و جوانان شهرستان می‌بایست بر اجرای آن نظارت داشته باشد. 

وی افزود: دستگاه‌ها و ادارات متولی می‌بایست بر اجرای دقیق مصوبات نظارت و گزارش اقدامات صورت گرفته را به صورت مستمر به کمیته اضطرار آلودگی هوای شهرستان ارائه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.