سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرانه اماکن ورزشی در شهر یزد در دوره شورای ششم

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیست و هشت هزار مترمربعی سرانه اماکن ورزشی در شهر یزد در دوره شورای ششم افزایش یافت.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: تعداد اماکن ورزشی متعلق به شهرداری یزد تا قبل از شروع فعالیت شورای ششم ۱۵ مکان ورزشی و جمعأ به متراژ ۱۷۰۰۰ متر مربع بوده است.

 به گفته وی: با برنامه ریزی شورای ششم و همت نیرو‌های خدوم شهرداری و با پیگیری‌های انجام شده، مکان یابی مناسب و اختصاص بودجه و تأمین اعتبار لازم برای ساخت و احداث آنها، در طول سه سال گذشته تاکنون تعداد ۳۰ مکان ورزشی دیگر به متراژ بیست و هشت هزار متر مربع به سرانه اماکن ورزشی شهرداری یزد اضافه شده است.

نیکونژاد افزود: شهرداری یزد در طول سه سال گذشته تنها تعداد ۱۲ زمین چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره را در محلات مختلف شهر یزد احداث کرده است که تعداد زیادی از آنها به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در روز‌های پیش رو و تا پایان دوره فعالیت شورای ششم به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: به غیر از موارد فوق شهرداری یزد تاکنون تعداد ۸ خانه ورزشی در نقاط مختلف شهر یزد را با عنوان خانه ورزش محلات تجهیز و راه اندازی نموده است که قابل استفاده برای آقایان و بانوان ورزش دوست و شهروندان گرامی که برای سلامتی جسم و روح خود ورزش میکنند، آماده نموده است و هم اکنون قابل بهره برداری برای عموم مردم می‌باشد.

وی مطرح کرد: این اماکن با احتساب مکان‌های ورزشی و زمین‌های بزرگ ساحلی که در محلات مختلف و همچنین بوستان‌های بزرگ شهر تدارک دیده و با در نظر گرفتن فضا‌های ورزشی که در فرهنگسرای بهمن شهرداری ایجاد شده است جمعأ ۳۰ مکان ورزشی را شامل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.