سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ورزشکاران کشور در المپیک نوعی فرصت سازی اجتماعی محسوب می‌شود

استاندار تهران گفت: ورزشکاران الگوی جوانان هستند و حضورشان در المپیک نوعی فرصت سازی اجتماعی محسوب می‌شود.

علیرضا فخاری، شامگاه دوشنبه در حاشیه آئین بدرقه کشتی گیران تیم ملی، طی نشست صمیمی با این ورزشکاران، فرصت سازی اجتماعی ناشی از این مسابقات ورزشی را برای جامعه بسیار مهم دانست و خطاب به ملی پوشان گفت: جوانان به شما می‌بالند و هر زمان که از خستگی سرشار بودید به یاد این هواداران و جوان بیافتید که منتظر الگوسازی از شما هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه مردم از ورزشکاران انتظارات دست نیافتنی و غیر قابل باوری ندارند، اظهار کرد: بدون دغدغه و با تمرکز وارد گود مسابقات شوید و به یاد داشته باشید از کودک تا بزرگسال در کشورمان آرزوی برافراشته شدن پرچم ایران توسط شما را دارند.

فخاری آنالیز و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت حریف و زمان شناسی و گوش به فرمان مربی بودن را در حین مسابقات کشتی بسیار مهم دانست و افزود: شما ورزشکاران بسیار ارزشمند، مایه افتخار، پیش قراول و خط شکن هستید و این را بدانید هم در برد و هم در باخت برای مردم و کشورمان افتخارآفرین خواهید بود.

وی عنوان کرد: مطلع هستیم که با تلاش و یاری خدا و سختی و کمبود امکانات به این مقام رسیده اید و این ارزشمند است که خداوند چنین نعمتی را به شما ارزانی کرده تا به چنین موقعیت اجتماعی دست یابید و انتظار ما این است که تلاش نهایی را داشته و به تکلیفتان عمل کنید و به هیچ چیزی جز بالا بردن پرچم کشور فکر نکنید، مهم تکلیف است و به امید خدا موفق خواهید شد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه ائمه واسطه‌های با ارزشی هستند و با تلاش و «یا حسین» گفتن نتیجه می‌گیرید، اظهار کرد: قلب میلیون‌ها ایرانی با شماست و دعاگویتان هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.