سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

محدودیت‌های پروازی مراسم تحلیف رئیس جمهوری مربوط به فرودگاه مهرآباد است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه محدودیت‌های پروازی روز سه‌شنبه نهم مرداد ۱۴۰۳ به منظور برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری مربوط به فرودگاه مهرآباد است.

به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» با اعلام این خبر اظهار داشت: همه پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره)، اعم از پرواز‌های ورودی و خروجی، طبق روال انجام خواهد.

وی افزود: همه پرواز‌های VFR (پرواز‌های با دید) برای روز‌های ۷ و ۹ مرداد ماه داخل فضای هوایی کنترل‌شده مهرآباد (CTR) تعلیق شد. همچنین، پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در روز نهم مرداد ماه، همزمان با روز تحلیف، تا ساعت ۱۲ محلی به صورت عادی انجام خواهد شد.

یازرلو ادامه‌داد: از ساعت ۱۲ محلی تا ساعت ۲۲ محلی این فرودگاه هیچ گونه پرواز ورودی داخلی نخواهد پذیرفت و فقط پرواز‌های داخلی خروجی از این فرودگاه انجام خواهد داشت.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با همه مبادی کشوری، لشکری و امنیتی، فرودگاه بین المللی مهرآباد در تمام ساعات شبانه روز ۹ مردادماه آماده پذیرش پرواز‌های VIP خواهد بود.

وی ادامه داد: به جز پرواز‌های VFR، پرواز‌های سبک، فوق سبک، گلایدر، پهپادی و ... نیز اجازه پرواز ندارند.

یازرلو گفت: این تصمیمات به منظور تسهیل برگزاری مراسم تحلیف و تأمین امنیت لازم اتخاذ شده و تا کنون بر اساس برآورد‌های انجامی بیش از ۶۰ هیات دیپلماتیک در سطوح مختلف در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مسافران اخبار و اطلاعات را از مبادی رسمی سازمان هواپیمایی و یا شرکت‌های هواپیمایی مربوطه دریافت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.