سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

طرح‌های آبرسانی سیستان و بلوچستان با قوت در دست اجراست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های آبرسانی سیستان و بلوچستان با قوت در دست اجراست.

محمد کرمی در حاشیه بازدید از شرکت آبفا سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش متولیان در تامین آب شرب مورد نیاز مردم از آب به عنوان مایه حیات یاد کرد .

وی با تاکید بر اینکه بایستی برای ارائه خدمات توسط گروه‌های جهادی و مردمی، شناسنامه‌ای از وضعیت آبی و نیاز‌های روستا‌ها در استان تهیه شو گفت: باید از همه ظرفیت دستگاه‌ها و مردم در این راستا بهره‌مند شد.

وی بیان کرد: باید شناسنامه‌ای از وضعیت آبی روستا‌ها تهیه شود تا گروه‌های جهادی و مردمی بر اساس آن اقدام به ارائه خدمت در این مناطق کنند، همچنین برآورد‌های سالانه نیز باید بر اساس نیازمندی این شناسنامه‌ها باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در زمینه مدارس سال گذشته خیرین یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش آب کمک کردند، که نشان از توجه ویزه خیران است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی اظهار کرد: مردم باید سرمایه خود را در سیستان و بلوچستان به کارگیری کنند این استان ثروتمند و دارای کشاورزی، اقتصاد دریا محور، مرز و معادن بی‌نظیر است.

کرمی گفت: دانشگاه‌ها باید تدریس علم خود را بروز کنند، در بحث آبرسانی باید دانشگاه را به چالش کشید و از ظرفیت اساتید برای ارائه راهکار‌ها مبنی بر جلوگیری از هدر رفت آب استفاده کنیم.

وی بیان کرد: تهیه برنامه جامع برای روستا‌ها ضرورت دارد این مهم باید در اولویت کار قرار گیرد.

 

برچسب ها: استانداری ، آبرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.