سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه‌های هوشمند را در مرز‌ها مستقر کرده‌ایم/ نزاجا به دولت عاشقانه کمک می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی سامانه‌های هوشمندی را در مرز‌ها مستقر کرده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان رقابت‌های نظامی «سپهبد‌های اخلاص» و آزمایش نوع ۳ یگان‌های تابعه نیروی زمینی ارتش درباره تعامل و همکاری با دولت چهاردهم گفت: رهبر انقلاب هم در مراسم تنفیذر به نکته اشاره کردند و ما در رکاب ولی امر مسلمین هستیم. در واقع نیرو‌های مسلح مستقیما در رکاب ولی امر مسلمین هستند. نگاه حضرت آقا مانند تابش آفتاب است. ما هر دولت محترمی که تنفیذ خود را از رهبر معظم انقلاب دریافت کند، تا مادامی که تنفیذ رهبری را دارد، نیرو‌های مسلح و به ویژه نیروی زمینی ارتش نگاهی با رحمت و در رکاب رهبری خواهد داشت و تا هر جایی که نیاز باشد به دولت عاشقانه کمک می‌کند؛ شعار ما هم ارتش فدای ملت در رکاب ولایت است.

وی درباره انسداد مرز‌ها هم افزود: انسداد مرز‌ها در نیروی زمینی برابر تکلیف و دستوری که فرمانده ارتش و ستاد کل صارد کرده‌اند شروع شده و برنامه طولانی مدت است. اعتقاد به هوشمندی مراقبت در مرز‌ها داریم. نیروی زمینی صرف نظر از این دیوار سامانه‌های هوشمندی را در مرز‌ها مستقر کرده است که ما امروز در حال تجریه مرزبانی هوشمند هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دیوار بخشی از هوشمند کردن مرز است، گفت: در نیروی زمینی این کار شروع شده و دیوار و در کنار آن سامانه‌های کنترلی و سامانه‌های هوشمندی است که به دیوار منتقل می‌شود و سنسر‌های هشدار دهنده که همه آنها در یک سامانه کامل به عنوان انسداد مرز دیده شده است؛ برنامه‌ای ۳ ساله است و برنامه ریزی کردیم که امسال ۳۰۰ کیلومتر را انجام دهیم. در حال حاضر ۴ گروه مهندسی در مرز مستقر هستند تا این کار بزرگ را انجام دهند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.