سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ شهریور، اولین پرواز کرمان – دبی انجام می‌شود

معاون استاندارکرمان گفت: با برقراری پرواز کرمان - دبی و خروج استان از بن‌بست هوایی، کرمان به ۱۵۰ نقطه از دنیا متصل می‌شود.

علی بیگ‌زاده گفت: اولین پرواز کرمان – دبی ۱۹ شهریور انجام می‌شود وبا تلاش استاندار و اتاق بازرگانی، اولین بار، پرواز خارجی برنامه‌ای راه‌اندازی شده وپرواز کرمان – دبی به صورت رفت و برگشت دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام وکرمان به ۱۵۰ نقطه از دنیا متصل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اشاره به اهمیت پرواز خارجی در استان به لحاظ تجاری و گردشگری پرداخت تصریح کرد: امکان حضور کرمان در نمایشگاه‌های خارجی و رونق فعالیت‌های اقتصادی و فرصت‌های گردشگری برای استان فراهم شده است.

نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان نیز گفت: اکنون اسم کرمان در تابلو پرواز‌های فلای دبی ایجاد شده و پرواز‌ها به صورت چارتر و برنامه‌ای است.

مسعود دهقانی با اشاره به اهمیت تدام این پرواز برای استان کرمان تاکید کرد: تمامی دفاتر و آژانس‌های مسافرتی در ایران و دنیا می‌توانند بلیط کرمان – دبی را صادر کنند.

وی با اشاره به لزوم همراهی تمامی دستگاه‌های دولتی و میراث فرهنگی در حوزه اقتصادی و گردشگری اظهار داشت: پرواز‌های کرمان – دبی با ایرباس ۱۸۵ نفره صورت می‌گیرد که ایمنی آنها در بین‌المللی است.

نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان خاطرنشان کرد: دریافت ارز مسافرتی تا سقف ۵۰۰ دلار و یک مرتبه در سال نیز در فرودگاه کرمان برای مسافران ایجاد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.