سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۱۸ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل اردیبهشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۸ میلیارد تومان دیگر علاوه بر اعتبارات قبلی برای جبران خسارت‌های سیل اردیبهشت به استان اختصاص یافته است.

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در ستاد مدیریت بحران استان گفت: پیش از این ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت‌های سیل بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده بود که اکنون نیز ۱۸ میلیارد تومان دیگر اختصاص یافته است.

او افزود: همچنین برای جبران خسارت‌های وارده به تأسیسات، واحد‌های مسکونی، اراضی کشاورزی و زیربنایی، قنوات و راه‌ها هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر مصوب شده است که در دولت چهاردهم ابلاغ خواهد شد.

آخوندی همچنین از پرداخت تسهیلات بلاعوض ۹۹ میلیون تومانی به خسارت دیدگان ناشی از سیل در استان خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با قدردانی از گروه‌های امدادی و خدمات رسان استان در جریان سیل عنوان کرد: فعالیت ۵۶ موکب در استان نیز یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان از آن در مواقع بحرانی و حساس کمک گرفت.

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به بازید صورت گرفته از راه آهن استان از مسئولان زیربط خواست نسبت به رفع مشکلات آب، سوخت، ماشین آلات و اراضی موجود در مسیر راه آهن اقدام کنند تا کار در طرح سرعت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.