سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶ فقره سرقت احشام به ارزش یک میلیارد ریال در تفت

فرمانده انتظامی شهرستان تفت، از دستگیری سارق احشام به ارزش یک میلیارد ریال در روستای مبارکه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید رضا صادقیان  فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه شهرستان تفت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان، قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند سارق احشام را شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در شهر یزد دستگیر کنند.

صادقیان گفت: برابر نظریه کارشناسان پلیس آگاهی ارزش احشام مسروقه یک میلیارد ریال برآورد شده است که اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارق تا کنون به ۶ فقره سرقت احشام به تعداد ۱۰ راس اعتراف کرد و نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و طی تشکیل پرونده و حکم صادره و قرار وثیقه مناسب روانه زندان یزد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت درپایان با بیان اینکه این اقدام ماموران پلیس آگاهی شهرستان باعث رضایت مسئولان و مردم شد، از شهروندان خواست ضمن عمل به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.