سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاغل مزاحم در سطح شهر قم به شهرک‌های تخصصی منتقل شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: مطابق گزارش‌های دریافتی از شهروندان و مناطق شهری مبنی بر وجود مشاغل مزاحم در سطح شهر، اخطار‌های لازم برای انتقال مشاغل مزاحم به شهرک‌های تخصصی صادر می‌شود.

 محسن صادقی امینی گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گستره‌ای از وظایف متعدد را در حوزه‌های مختلفی، چون اقتصادی، اجتماعی و عمرانی که مستقیماً با مردم سروکار داشته، بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم  عنوان کرد: ایجاد بازارچه‌های همشهری و اقدامات در حوزه تنظیم بازار از فعالیت‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در سطح شهر است.

به گفته صادقی امینی، شهرک صنوف با هدف استقرار واحد‌های آهن‌فروشی و درب و پنجره ساز سطح شهر و همچنین شهرک خودرو برای استقرار مشاغل خودرویی در شهر قم ایجادشده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم تصریح کرد: احداث دو شهرک صنفی تخصصی یکی از فعالیت‌های سازمان در زمینه ساماندهی مشاغل شهری است که در سال‌های اخیر شاهد تأثیرات مثبتی در این حوزه بوده‌ایم.

صادقی امینی عنوان کرد: ۶۲۲ واحد در شهرک خودرو آماده بهره‌برداری بوده و ۴ بلوک شهرک خودرو در حال حاضر آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم  با بیان اینکه درخواست‌های مردمی از طریق مناطق شهرداری در حوزه خدمات شهری و یا از طریق کانال سازمان دریافت می‌شود، اضافه کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی از شهروندان و مناطق شهری مبنی بر وجود مشاغل مزاحم در سطح شهر، اخطار‌های لازم برای انتقال مشاغل مزاحم به شهرک‌های تخصصی صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به آلودگی‌های صوتی و ترافیک در محله دانیال قم متذکر شد: اخطار‌های لازم به مشاغل مزاحم میدان نماز در منطقه چهار، خیابان شهید بهشتی و خیابان شهید قندی در منطقه سه صادر شده و مشکلات موجود در محله دانیال نیز بررسی و اقدامات لازم اجرایی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.