سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بهبود معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی نکات مورد تاکید رهبری در مراسم تنفیذ

نماینده مجلس گفت: بهبود معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی مهمترین مسائل مورد تاکید رهبری بود که بایستی مورد توجه دولت چهاردهم و مجلس قرار بگیرد.

حبیب قاسمی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره مهمترین اولویت‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس دولت چهاردهم گفت: مقام معظم رهبری در این مراسم تاکید کردند که در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات در دولت چهاردهم بایستی اولویت‌ها رعایت شود و مسائل اقتصادی هم مهمترین اولویت کشور است.

وی ادامه داد: یکی از راهکار‌های حل مسائل اقتصادی ارتباط با کشور‌های خارجی است که رهبری هم بر آن تاکید داشتند البته نه کشور‌های اروپایی چراکه تجارب گذشته نشان داده نمی‌توان به کشور‌های غربی اعتماد کرد. ما دارای ۱۴ کشور همسایه هستیم که توسعه دیپلماسی با این کشور‌ها می‌تواند به حل مشکلات اقتصادی کمک کند. 

قاسمی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی و طبیعی برای رسیدن به رشد اقتصادی و حل مشکلات بیان کرد: نیروی انسانی متخصص مهمترین مولفه رشد و توسعه هر بخشی در کشور محسوب می‌شود که بایستی از ظرفیت تمامی این گروه‌ها برای توسعه هم‌جانبه کشور استفاده کرد.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس با بیان اینکه ترکیب نیروی انسانی متخصص و استفاده از منابع طبیعی موجود در کشور می‌تواند ما را به حل مشکلات اقتصادی کشور نزدیک کند، ادامه داد: پیش‌شرط مهم به نتیجه رسیدن استفاده از این دو مولفه تلاش و خواست مسئولان در تمام رده‌های مدیریتی در کشور است.

وی اظهار کرد: بهبود معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی مهمترین مسائل مورد تاکید رهبری بود که بایستی مورد توجه دولت چهاردهم و مجلس قرار بگیرد. 

قاسمی در پایان تاکید کرد: بایستی بر رشد اقتصاد داخلی در تمام ابعاد توجه کنیم تا بتوانیم شاهد رشد اقتصاد کلان باشیم، در این شرایط است که معیشت مردم هم بهبود می‌یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
دولت سیزدهم بدجوری معیشت مردم را گره کور زده انشالله دکترپزشکیان رئیس جمهورمردمی ومتدین وباتقوا وعدالت گستر بداد ملت برسد مازدولت سیزدهم خیری ندیدیم
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
آقای دکتر قاسمی در سابقه کاری خود در چندین شهرستان در استانهای متفاوت شهردار بودن و کارنامه درخشانی داشتند انشالله در این حوزه هم موفق باشند .
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
درمورد بهبود معیشت وعدالت در پرداختی ها ، همسان سازی حقوق ، کاهش تورم و نظارت برآن . احکام رتبه بندی معلمین مهر ۱۴۰۰