سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدمینتون بازان زنجانی به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شدند

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: تیم پسران و دختران زیر ۱۳ و ۱۵ سال بدمینتون زنجان به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شدند.

غلامرضا باقری با بیان اینکه تیم پسران و دختران زیر ۱۳ و ۱۵ سال بدمینتون زنجان به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شدند گفت: تیم پسران این استان به مسابقات رنکینگ پسران کشوری که در شاهرود برگزار می شود، اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این مسابقات از هشتم تا یازدهم مرداد ماه برگزار می شود و تیم پسران بدمینتون استان زنجان در رده های سنی زیر ۱۳ و زیر ۱۵ سال شرکت کرده است.

این مسوول ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۳ سال نیز معین مرادی، رهام قاسمی، مه سام باقری، سالار عربخانی، آرین اسکندری و فراز صنایعی ترکیب تیم بدمینتون زنجان را تشکیل می دهند.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز ماهان مرادی، رادین بهمنی، احسان ناصر احمدی، سبحان حسنلو، سمین شکوهی و به‌همین تلخانلو بدمینتون بازان زنجان در مسابقات رنکینگ کشوری شاهرود هستند.

باقری افزود: سرمربی گری تیم اعزامی استان زنجان نیز برعهده مهرداد حبیبی و به سرپرستی احسان مرادی است.

رئیس هیات بدمینتون استان با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات رنکینگ دختران در کرمانشاه نیز گفت: در این مسابقات نیز نماینده استان زنجان متشکل از پرنیا باقری، اسنا واهبی، دنیا محمدی و سارینا حسن خانی با مربیگری و سرپرستی الناز محمدی شرکت کردند.

وی ابراز امیدواری کرد، باتوجه به اینکه بدمینتون کاران زنجانی تمرینات خوبی زیر نظر مربیان داشتند، با کسب مدال های رنگی به استان زنجان بازگردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.