سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیل باشگاه پرسپولیس:

بازی‌های تراکتور با حضور بیرانوند ۳ بر صفر می‌شود

هدایتی گفت: بیرانوند کارت بازی دارد و می‌تواند بازی کند، اما ما می‌توانیم شکایت بازیکن غیرمجاز بکنیم و آن بازی‌ها ۳-۰ به نفع حریف خواهد شد.

هومن هدایتی وکیل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده علیرضا بیرانوند اظهار کرد: امروز جلسه کمیته تعیین وضعیت درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند بود، چون در زمان شکایت اولیه، هنوز قرارداد رسمی  بیرانوند با باشگاه تراکتور فاش نشده بود، ما  با دستور هیئت مدیره و مدیرعامل موارد جدید را در این جلسه مطرح کردیم. من فکر می‌کنم کمیته تعیین وضعیت ۲۰ روز دیگر تصمیم می‌گیرد.  

او درباره اینکه بیرانوند مدعی شده که پاداش‌های مربوط به اسپانسر‌ها که به بازیکنان داده بودند را باشگاه پرسپولیس به آنها نداده است، گفت: ما امروز ۲۱ صفحه لایحه دفاعی دادیم و  تمام  مدارک مالی هم مجددا  ارائه کردیم.

هدایتی تصریح کرد: در خصوص موارد مشابه و احکام فیفا هم مستنداتی ارائه دادیم. هر چند کمیته وضعیت در این خصوص علم و درایت کافی دارد. امروز در پرونده، حتی یک صفحه لایحه هم از سوی بیرانوند وجود نداشت. اینکه می‌گویند پول نگرفتیم، کاش حداقل مستندات خود را ارائه کنند. بیرانوند کارت بازی دارد و می‌تواند بازی کند، اما  ما می‌توانیم شکایت بازیکن غیرمجاز بکنیم و آن بازی‌ها ۳-۰ به نفع حریف خواهد شد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.