سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده و فعل دولت چهاردهم یکسان باشد

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهنمود‌های مقام معظم رهبری در بیان شاخص‌های معرفی وزاری پیشنهادی در دیدار با نمایندگان مجلس سرلوحه دولت چهاردهم قرار بگیرد.

محمد منان‌رئیسی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، در خصوص شاخص‌های کابینه دولت چهاردهم،عنوان کرد: ما به عنوان وکلای مردم انتظار داریم همانطور که رئیس جمهور بار‌ها به تدابیر مقام معظم رهبری استناد کردند در معرفی وزرای پیشنهادی نیز شاخص‌هایی، چون پاکدست بودن، انقلابی و کارآمد بودن که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مجلس دوازدهم تصریح کردند را بدون کم و کاست رعایت کنند.

او ادامه داد: اگر رئیس جمهور دولت چهاردهم شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری را رعایت کنند قطعاً ما به عنوان نمایندگان مجلس حمایت حداکثری و همه جانبه را خواهیم داشت و کمک می‌کنیم دولت چهاردهم حداکثری شکل بگیرد و بعد از آن تشکیل دولت نیز از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر رئیس جمهور دولت چهاردهم شاخص‌های تعیین شده توسط رهبری را در تعیین کابینه رعایت نکنند، ما نمایندگان مجلس منویات رهبر انقلاب را اولی قرار می‌دهیم.

منان‌رئیسی عنوان کرد: در حال حاضر شرایط کشور به نحوی نیست که ما بخواهیم شاهد یک دولت غیرکارآمد، کم کار و غیر انقلابی باشیم؛ لذا امیدواریم شاهد تطبیق قول و فعل دکتر پزشکیان باشیم و کابینه‌ای شکل بگیرد که هم مورد رضایت مقام معظم رهبری قرار بگیرد و هم بتواند رأی حداکثری از مجلس کسب کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.