سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲ مامورنما به دلیل اخاذی از اتباع کشور همسایه

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ مامور قلابی که در پوشش مامور پلیس اقدام به اخاذی و سرقت از اتباع کشور‌های همسایه کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: به دنبال دریافت گزارش‌هایی از وقوع سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری از سوی دو مرد با یک دستگاه خودروی سواری، رسیدگی به موضوع و شناسایی این افراد در دستورکار ماموران کلانتری ۱۷۲ فرماندهی انتظامی شهر ری قرار گرفت و تحقیقات انجام شده نشان داد که دو متهم ابتدا اتباع کشور‌های همسایه را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی ندارند با جعل عنوان پلیس از آنان اخاذی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) با رصد‌های میدانی و تخصصی و شناسایی پیک جرائم، نقاط جرم خیز را تحت پوشش قرار دادند و سرانجام روز گذشته سوژه مورد نظر را در محدوده شهرری مشاهده و با اجرای یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

فرمانده انتظامی شهر ری با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم، چراغ لایتر و آژیر از خودروی متهمان کشف شد، گفت: دو متهم ۳۵ و ۳۸ ساله به مقر انتظامی منتقل شدند و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۱۵ فقره سرقت و اخاذی از اتباع در پوشش مامور پلیس در محدوده شهرستان ری اعتراف کردند که برای تکمیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند. تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: مامور نما ، اخاذی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.