سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواکب قزوین در اربعین حسینی یک مسئول رسانه‌ای دارند

مسئول ستاد مردمی اربعین در قزوین گفت: تمام مواکب قزوین در اربعین حسینی برای نخستین مرتبه یک مسئول رسانه‌ای خواهند داشت تا موارد را به رسانه‌های مرکزی دیگر انتقال دهند.

احمد احمدی مسئول ستاد مردمی اربعین در قزوین گفت: قطع به یقین امسال شاهد برگزاری یک پیاده روی باشکوه و با حضور اقشار مختلف مردم از ایران و کشور‌های دیگر در پیاده روی اربعین خواهیم بود.

وی ادامه داد: ستاد مردمی اربعین فضای ارتباطات مردمی را دنبال می‌کند و برخی از ماموریت‌های این ستاد توزیع آب، موضوعات مربوط به اتوبوسرانی و ارتباط با مواکب است که برنامه ریزی‌های دقیقی برای اجرای این اوامر انجام شده است.

احمدی گفت: ستاد مردمی اربعین امسال سعی دارد تا ارتباطات بیشتری با مواکب داشته باشد که در سال جاری ۱۷ روز قبل از اربعین ناوگان حمل و نقل عمومی آماده خدمت‌رسانی به زائرین خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه بخش فرهنگی را در مواکب اربعین نیز در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: امسال تلاش شده تا از ظرفیت بخش‌های مختلف فرهنگی برای ارائه خدمات فرهنگی نیز بهره ببریم و همچنین بخش بانوان نیز در مواکب فعال شده تا خدمات قابل توجهی به آنها ارایه شود.

وی افزود: ستاد مردمی اربعین حسینی هفته آینده برنامه همایش فعالین اربعین را برگزار خواهد کرد که امیدواریم مسئولان هر موکب در این همایش حضور یابند.

 مسئول ستاد مردمی اربعین در قزوین گفت: امیدواریم با کمک عناصر میدانی و عملیاتی و عناصر طراحی و برنامه ریزی بتوانیم به یک نقشه راه قوی تر، محکم‌تر و جامع‌تر برای هرچه بیشتر مردمی شدن، بین المللی، بین نسلی و بین تمدنی دست پیدا کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.