سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود مدعی العموم به پرونده مرگ کوهنورد بجنوردی

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از ورود دستگاه قضا به پرونده مرگ کوهنورد مفقودی که جسدش پس از ۲ روز در ارتفاعات دهگاه مرکز خراسان شمالی پیدا شد، خبر داد.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، مفقودی این کوهنورد ۳۳ ساله پنجم مردادماه جاری به این جمعیت گزارش شد، این فرد در ارتفاعات دهگاه بجنورد مفقود شده بود که با استفاده از پهپاد و پس از ۲ روز جستجو در مسیری بالاتر از چشمه پیدا شد.

سیدجواد ایلالی اظهار کرد: پیگیری‌ های قضایی برای رسیدگی به موضوع مرگ کوهنورد در ارتفاعات روستای دهگاه شهرستان بجنورد در حال انجام است و در ۲ محور رصد می شود.

وی افزود: گروه کوهنوردی در اعلام مفقودی این کوهنورد به جمعیت هلال احمر تاخیر و در این زمینه کوتاهی کرده اند از این رو موضوع از طریق پلیس در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه، سقوط از ارتفاع یکی از علت های مرگ این کوهنورد مطرح شده است خاطرنشان کرد: علت حادثه مرگ و اینکه تیم کوهنوردی مجوز داشته یا نه در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد تاکید کرد: گروه های کوهنوردی حتما برای صعود به کوه و ارتفاعات حتما مجوزهای لازم را دریافت و نسبت به بیمه افراد کنند.

دهگاه روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی است و این روستا در دهستان بدرانلو قرار دارد.

خراسان شمالی دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد آنان در روستاها زندگی می کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.